onsdag 18 januari 2012

Ute...




...Ja nu är Julen Ute ur Spinkaregården...
Men visst känns det alltid lite tomt o kalt när
den är borta??

Några ljuva vårblommor har dock fått flytta in o
fylla en del tomrum, men även en del prylar ur flyttkartongerna har fått komma fram..
Saker som jag nästan glömt att jag hade...tihi...





Idag lite blandade småglimtar från TvRummet..


Dags o mysa visdare med en krasslig liten Vera i soffan o
senare får det bli paket inslagning...
Ja, imon blir det skönsång o många tända ljus för Pappan i huset..
Så många som 30 ljus ska tändas till frukosten..!!

Kramar Elin

8 kommentarer:

Stenmur & Gärdsgård sa...

Helt fantastiskt att få följa er köksrenovering...Åh så himla fint! Helt otroligt! Vilket slit men vilken belöning när det är klart...
Kram Malin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jättefina bilder.
Va mysigt med kalas imorgon, det är alltid kul när man får fira, duka lite fint och bjuda på nåt gott. :)
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

Dagar hos mig sa...

Vilka fina illustrationer:)

Vintage House sa...

Hej
härliga bilder och visst glömmer man lätt...
Har massa saker som var i köket som jag helt har glömt att jag hade....
kram
sandra

idémakeriet sa...

Härliga fräscha bilder.
Gillar också de gamla florabilder, de passar överallt.
Vad himla fint ditt kök har blivit, ni har slitit hårt men nu får ni njuta.
Kram Gerda

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag tyckte att det var riktigt skönt att städa ut julen i år:)

Vilken underbar blomma du har! Vad är det för sort månntro??

Stor Kram Annelie ♥

Photo by Maria sa...

Hipp Hurra för pappa J i morgon =)

Ja lite tomt blir det när julen flyttar ut.. Där granen stod vill jag ha ett större vitrinskåp och påminns var ju hur ynkligt litet det vi har ser ut på den väggen.. Men får drömma lite till..

Ha nu en fin torsdag med mycket kalasande =)

Kram Mia

Susan McShannon-Monteith sa...

Beautiful floral prints.
Your home is lovely... soft and serene.
Susan