tisdag 29 november 2011

TisdagsTips o mys...



...Ja här hemma unnade oss Jag o Vera en "ledig-mitt-i veckan-dag"...
Underbart!!

Vi struttar än runt i pyamas, jag smuttar på kaffe o lyssnar på ljuv
Julmusik medans Vera pysslar med dockorna inne i soffan...

*
Senare idag står dock besök hos frissan o pepparkakasbak
hos GamlaFarmor o Farfar på schemat..


Ett litet TisdagsTips...




Kilade in en snabbsväng på Netto häromkvällen..
Ljusen jag var på jakt efter va ju givetvis slut, hm..lite putt gick jag rad upp o rad ner
för att luska ut en annan lösning...

O där låg dessa skönheter!! På Netto av alla ställen...
Perfekta till min Raggsockskorg innanför dörren o till det ynka priset av 29:-...

Nehe..Dags att ta tag i dagen kanske?!
Åtminstone att tömma diskmaskinen..

TisdagsKramar
Elin

15 kommentarer:

Unknown sa...

Mysiga, tack för tipset Elin!

Ha en mysig dag i dag hos frissan och allt...

Kram Anna

emilias gömmor... sa...

Tur att du delade med dig:))
Ska genast iväg!!!

Kramellikram Mimmi

Zinkhjärtat ♥ sa...

Så mysigt det låter med en ledig mor- och dotterdag!
Underbart vackra sockor!! Ett riktigt fynd:)
Stor Kram Annelie ♥

Villa Carl Larsson sa...

Hej Elin! Vad fint du har det, vilken inspiration. Jag undrar var dina fina vita öppna hyllor i köket kommer från. De du har krokar på bland annat.

Kram Josefin

toves sammensurium sa...

Forstår jeg deg rett...er det virkelig raggsokkene som koster bare 29 kroner?Latterlig..,de var jo så fine :)
Et nydelig bilde du har tatt her,jeg elsker forresten raggsokker og går gjerne med både ett og to par om gangen.:)
Kos deg idag!
Toveklem:)

Vi i Villa Ville kulla sa...

Köpte likadana förra året och lika billiga då som nu!!!Har grå och svarta och bra kvalite me jag älskar nämligen att strussa runt i raggisar på dagarna!!!!Och dom har hållt!!!!
Kram LOtta

Unknown sa...

Snygga raggisar. Tack för tipset då jag älskar att strosa runt i raggsockor här hemma :)

Vilken skön dag ni har idag :) Sådana behövs ibland.
Kram Maria

Liza sa...

Låter som en mysig dag!
Supersöta strumpor!

Ha det bra!

Kram Liza

annashusidingtuna sa...

Hej!
Men att netto av alla ställen hade raggsockor...som dessutom var så fina!!
Kram Anna

Livsnjutaren sa...

Wow,varför sitter jag här och knåpar sockar med dyrt garn?
Får ta en koll på vårt Netto också då. Och fortsätter sticka ändå. Det är jätteskoj med hemgjorda;)
Kram/Fia.

Shabby soul sa...

Without translator I can't understand what you say... =(
But I can see your magic photos!
Hugs from Italy
Silvia

Källeboda lantliv sa...

Underbara strumpor .. Å så billiga ! Måste dit på ett besök .. Om det nu finns några kvar .. Så skönt ni verkar ha haft det idag. .. Det gillade väl lilla tjejen också .. Mys med mamma ...det är viktigt ! Kramar till Er .. Jeanette. Kallebodalantliv

Vitspets sa...

Såå billiga dom är jättefina Kram Karina

Ardisia sa...

Hej!
Så härligt med frissan!

Tack för Netto- tipset! De har ofta fina saker & till billig peng =)

KRAM
Mia

Vintage House sa...

hej
Åh tack för tipset älskar raggisar...
kram
sandra