torsdag 27 oktober 2011

Kalla fötter....





 
...Huu ja, jag är en människa som alltid fryser om fötterna...
Något av det värsta jag vet!!

O i gamla hus har det ju en tendens att bli ganska kallt om golvet
( förutom i vårat kök o badrum, där har vi allt lyxat till det med golvvärme )

Jag strosar alltid runt i mina ljuva tossor från Lisbeth Dahl, men en lösning till frusna
besökande fötter var ett måste!!




I Hallen...



...en korg...


...o Raggsockor...

Än har bara ett par hamnat i korgen,
fler måste inhandlas!!

Korg från Bloomingville finns i Butiken

Så till oss ska ni inte behöva komma o frysa om fötterna!!

TorsdagsKramar Elin

OBS!! Plantskolan tackar så smått för sig i år men Butiken på Logen fortsätter att hålla öppet Tors-Fre 10-18 Lör 10-13
Varmt Välkomna!!!

10 kommentarer:

Millas hem sa...

Nämen va fa....

Där ser man. Totalt synkade alltså! =)))

Kraaaam

Vintage House sa...

Hej
Härligt med raggisar har oxå kall golv..
JAg lever i mina hela vinterhalvåret....
kram sandra

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så fin hall ni har, mysigt med de lite lagomt slitna pardörrarna.
Kram Anna

Tinas bo sa...

Underbar hall!!
Är oxå en fotfrysare!! Har Uggs på mig inomhus... hihi


Kramis Tina

Vitspets sa...

Vilken fin hall Kram Karina

Evelina sa...

Hej Elin!
Himmel, vad länge sedan jag kikade in hos dig.. ser att jag missat massor.. (Skyller på att tiden inte tycks räcka till sedan jag började jobba..) Vad fint ni har fått det.. Gillar hallgolvet skarpt, jag målade också rutor i våras i hallen uppe och nere... och jisses vad nöjd jag är med dem! :)
Vi har också kalla golv.. så jag har virkat mig ett gäng gästskor..
Må så gott, kram Evelina

Photo by Maria sa...

Skrev nyss i Millas blogg att jag nog skulle stjäla idén med raggisar innanför dörren och så har du samma idé =)

Kram Mia

zinkadus sa...

jag älskar dina fina bilder, det är så himla skön känsla i dem/annelie

Ansichtssache sa...

Bezaubernde Bilder...:O) liebe Grüße aus Kandern, Doreen

Norra Byvägen sa...

Vilken underbar hall ni har fått. Kul att se före och efter bilder. Det blev verkligen jätte fint! Nu är det dags för oss här hemma också att plocka fram raggsockarna för att inte frysa om fötterna :) Kram Emelie