fredag 3 juni 2011

Fredag....




Fredag, solen skiner o fåglarna kvittrar..
Underbart!!!

O jag ser fram emot 2 hel lediga dagar,
än mer underbart!!!
O vet ni vad?? Jag känner faktiskt värd det efter förra veckans tempo som
fortfarande känns i kroppen...

J ska på äventyr o jag o Vera ska ha en riktig Tjejhelg!!
Kanske drar även vi på äventyr, ett Loppisäventyr kanske?!

*


På verandan njuter Rosenpelargonerna av värmen o av solensstrålar,
Ungefär som jag!!


Likt rosor översållas de av blommor...


...o en dusch i värmen är de väl värda!!
Nehe, lunchen är passerad o några intensiva timmar till
innan helgen är kommen!!

Önskar er alla en härlig solig o varm helg!!


9 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Rosen pelargonerna är jättefina i zink krukorna.

Fin helg till dig också, njut nu riktigt ordentligt av ledigheten. Kraaaaam Paula

Mitt hvite hus sa...

så vakkert...nydelige pellargoniaer... var kjempefin i sink bøttene..

nyt helgen
klemmer Kerstin

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med långledigt.

Här har det varit ohyggligt varmt, men man ska inte klaga sägs det. Det gör jag inte heller men man kan väl tycka att det är varmt ändå va.

Man njuter så länge solen är framme.

Kram Teres

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint med pelargoner och zink! Hoppas du får en fin helg i det soliga vädret!

Kram Jenny

Färjtorp sa...

Härliga bilder! jag är oxå ledig i hela två dagar och det är såå skönt. Imorgon blir det loppisäventyr för mig, hoppas på fynd ;)

Kram Johanna

Vit dröm sa...

Skönt med lite ledigt :)
Ha en mysig helg!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Surfar in och önskar dig en fin lördag..

Kram Mia

Min Svägerska och Jag sa...

Vilka underbara bilder du har. Och visst är det underbart med ledighet. Speciellt när solen skiner och det är varmt som sommar.

Önskar dig en trevlig Lördag.
Mvh
Linda

Evelina sa...

Men Elin då! Klart att det går att beställa fler shorts! :) Ett par har jag färdigsydda, de är gammelrosa med vita prickar och små kaniner. Enklast är kanske att jag skickar lite bilder på vad jag har för tyger hemma!?
Må så gott i sommarvärmen!!
Kram!