måndag 31 januari 2011

Måndag...



...Ja o så vart det Måndag igen, Ny vecka o nya tag...
En intensiv men ack så rolig vecka
ligger framför mig..

5 dagars jobb o sedan en härlig tripp till Danmark o
FORMLAND!!!

Så vet ni vad?!
Jag längtar redan till helgen....!!




Några bilder från min skänk i TvRummet..
Hm, jag vet att ni sett det förr, men solen sken så underbart in här om dagen o
ja for runt o fottade här hemma...

För övrigt känns det som ni sett allt här hemma snart,
vad vill ni se mer av?!




Nehe, dags att fortsätta dagen...

Önskar er en toppen start på veckan!!

O ni, ni kan väll hjälpa mig att längta lite efter helgen?!
Den kanske kommer snabbare då...Tihi...

Kramar

13 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

UNDERBARA bilder från din skänk!!
Och det är ju så att vi visar bilder vi visat förr men konstigt vore annars...Ett inlägg var dag kräver lite prylar och fantasi ;))

Kramar Erika

Vintage House sa...

Härliga bilder
ska försöka så att det går snabbare så du kommer till Formland:)
ha en skön dag
kram
sandra

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jätte fina bilder visar du från ditt skänk!
Det gör inget om du visar igen!!!
Det är så kul att se!

Jag förstår att du längtar till helgen!
Det gör jag också fast jag har ingen Danmarks resa att se frammemot...

Men du ska se att veckan kommer bara att rusa fram till fredagen och speciellt om du jobbar alla 5 dagar!

Ha en bra måndag och vecka!

Kram Sirpa

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder fra hjemmet ditt..


ønsker deg en fin dag =)
klemmer

Källeboda lantliv sa...

Din skänk är jättefin...kan se den en gång till ...veckorna går så fort ändå ...jag behöver nog inte skynda på ...glöm inte att vara i nuet ...dagarna som går är ju livet ...låter kul med mässa ...ha en bra start på veckan ..kram jeanette.kallebodalantliv

Vit dröm sa...

Längtar också till helgen eftersom jag är ledig då, så absolut hjälper jag dig med längtandet;)
Ha en bra start på veckan!
Kramar Anna

Tulipa sa...

Snart är det tisdag...!!!

Kan förstå att du längtar! Har du gjort upp planer vem det ska handlas av eller du letar nya?

Kram Mariette

Norregård sa...

Hej!
Det går fort Elin!!
Visst känns det som att man visat allt många gånger...men så blir det ju när man bloggat ett tag!
Men jag är alltid så nöjd när jag kikar in hos Dig;o)

Kram Malin

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag kan hjälpa dig längta lite, fniss
Gillar din skänk, kanske lite bilder på kök eller sovrum nu :)
Fast jag gillar alla bilder du visar, du har så fint hem.
Ha en bra start på veckan
Kram Camilla

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint på din skänk! Och jag håller med, vilket underbart ljus!

Ha en fin kväll och du, det går fort till helgen :))

Kram Jenny

Lilla Brödhult sa...

Mycket fin bild på din skänk, helt underbar, du har ett såå fint
hem..

Kram Helene

Marie sa...

Åh vad kul med ett besök på Formland, förstår att du längtar!!!!

Jättefina bilder med ett underbart ljus!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Lysande ögonblick! sa...

Men åh. Det förstår jag verkligen. :-) Att du längtar helgen alltså. hihi.

Kram och trevlig vecka!