söndag 19 december 2010

Inte vilken söndag som helst...

...Nej Söndagen den fjärde Advent...
Redan??

Vart tog dessa veckorna vägen?!
Veckorna man ska njuta av, där man ska mysa tända ljus o bara va...

Nu har de gått, o visst lita kanske man hunnit njuta,
men ack vad tiden går alldeles för fort...





Men men...
Några Dagar kvar till den stora dagen...Dagar som
för mig innehåller massor av jobb...

Som ni i min närhet, om ni undrar om jag lever så gör jag förhoppningsvis de,
men denna veckan lever jag mitt egna lilla liv..
Ett Florist liv...
Men så kul..!!

Varmaste SöndagsKramarna

11 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Ha en riktigt mysig 4e advent! =)

Kram Jenny

Hulda sa...

Så fint dette var! Nydelig med det lille grantreet. Ja, dagene i advent går fort. Det har blitt både kos og arbeid. Men, gleder meg til juleferien, da blir det bare kos. :)

Vit dröm sa...

Håller med dig om att tiden går fort nu, bara 5 dagar kvar till julafton...?!
Hoppas du får en mysig fjärde advent och en bra vecka trots mycket jobb!
Många kramar Anna

LOPPISLIV sa...

Så söt liten grantopp du satt i glasburken. Ja helgerna går fort, och veckorna likaså, inte klokt att det redan är 4:e advent och Jul nästa vecka redan...Ha nu en fin söndag. Stor kram Paula

Dessie sa...

Ja jag håller med. Står här alldeles förvånad över att tända det fjärde ljuset.. julen är ju snart ÖVER!!!!?!! Helt galet.

Ha en Skön 4:e advent.

Kram Dessie

Norregård sa...

Inlägget här under är galet vackert!!!

Kram Malin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja december har flugit iväg!!
Hoppas att du får en riktigt bra vecka trots en massa jobb:)
Stor adventskram Annelie ♥

Marie sa...

Ja visst går tiden alldeles för fort, inte klokt att det är julafton om bara några dagar!!!

Hoppas du får en bra vecka!
Kram Marie

Vintage House sa...

Hej
Ja nu tickar det och kan tänka mig att det är hektiskt att vara florist.
vacker bild..
kram
sandra

Unknown sa...

Jobba lugnt Elin. Själv är jag snart långledig om jag orkar gå till jobbet i morgon så har jag bara en dag kvar:)

Kram Anna

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.