fredag 30 oktober 2009

från topp till tå....


Ett av mina gammla trädgårdsbord, som jag köpte på loppis i sommar för 30:-, fick komma upp på verandan istället för att åka ner i källaren över vintern...
Fyllade ett fat med kuddmossa, kottar, bark.äpplen o några ljus lyktor..höstigt o härligt med ljusen tända på kvällen..Fatet kommer från Affari...
Lyktan som står bredvid har ett läckert plåt tak..Gillar att den är svart, bryter lite mot allt annat..:)

..jag är hemma igen..o dagarna i Malmö har varit underbara!!! Vi har sprungit på stan o igår när jag kom hem va jag helt slut från topp till tå.. Jag beundrar dem som bor i stor stan o påtar runt på en barnvagn hela dagarna!! Jag hade aldrig orkat.hihi...på bussen o av bussen, in i hissen o ut ur hissen, på tåget o av tåget..hu....
O det har handlats en del vill jag lova..vagnen va helt full packad när vi sattes oss på tåget hem igår...kanske inte så konstigt att det va tungt att köra..hihi... Dock blev de bara massa kläder o en del julklappar o presenter...Inredningsbutikerna gick vi inte ens in i...hm..en tjej med väldigt långa fingrar i vagnen o lite plats för grejor...bäst jag inte såg vad jag missade..:)
Efter två intensiva dagar så vilar vi bara idag...så att vi är redo för o fira helg!! :)
Hoppas att ni alla får en underbar fredag!!!

4 kommentarer:

Designe sa...

Va mysigt ni haft och så fint du gjort ute på bordet! Man borde faktiskt ställa ett bord ute som man inte är så rädd om och piffa lite! Ser så inbjudande ut! Ha en trevlig helg! Kram :)

Photo by Maria sa...

Härligt med shoppingdagar och du verkar ju ha hittat en del..

Njut av fredagen och helgen nu..

Kram
Mia

Jenny sa...

Hej Elin!
Vad fint du gjort det:)

Vad mysigt det lät med en Malmöresa, det är en så härlig stad!

Ha en jättebra Allahelgonahelg!

kram Jenny

lottens vita och gröna sa...

hallå elin!!!
tänk vad kul om du skulle vinna, håller tummen att lotten drar lotten!!!

gu vilka arrangemang du gör, vackert vackert!

go helg, varmkram lotten